Tema: Re: Vagcom ir xenon
Autorius: Kurmis
Data: 2014-11-19 18:09:54
gal korpusas trukes ir dregme traukia. diagnostika nebaisiai pades, jei
lempu motoriukas tvarkoje. beda gali buti reflektoriaus ausis atsikabinusi.
del murzinumo: ar kartais ne poliravimo reikia? nes kiek tureta tokiu
modeliu, visom labai greit pasisiausia lakas ir apsiblauso stiklas.
nebent kokia foto pametek.
Kurmis

"o_O" <sdfg@dgd.lt> parašė naujienų news:m4hq2n$4i6$1@trimpas.omnitel.net...