Tema: Re: Reikia AUDI A6 Allroad 2000m razdatkės daliu
Autorius: Linelis
Data: 2014-11-02 16:04:42
pas mane konkrečiai, razdatkėje įkaltas neautralus bėgis ir mašina niekur
nevažiuoja.
valdymas neįjungia nei normalios nei palėtintos pavaros
Šiam momentui meta klaida, kad negyvas cilindriuko padėties daviklis G302

Pagal Jutos kompus, atskirai detalių razdatkei nėra, yra vienas kodas ant
visos razdatkės.
Šrotai nenori atiduoti vien tik razdatkės, parduoda kartu su dėže. Lietuvoje
radai vienintelė Vilniuje (su palėtintoju), bet anie užsibliovė 2500Lt už
viską (dėžė mechaninė)
tai vat kolkas ir užsiimu marazmais-paieškom

"kastisv"  wrote in message news:m3467o$2dt$1@trimpas.omnitel.net...

gerai, o kas pas jas ten razdatkej pereina?