Tema: Re: Burtu paslaptis
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-10-25 23:51:00
velenėlius lyg keitęs kiek pamenu? Kompensatoriai kaip?

kažkaip bbž dėl to vandenuko.... būtų ten linksmiau įtariu.

On 2014.10.24 11:39, maRuX wrote:
> Sveiki,
>
> A4Q 132kw AKE
>
> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies.
> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai.
> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai.
> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute nuo
> pusles lulekus.
> Problemu su oru sistemoje nera.
>
> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po uzvedimo
> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku.
> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek krentant
> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet
> nebedumija.
> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai
> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai.
> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija.
> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. TA
> parametras 0,78, pries remonta 3,64.
> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau.
>
> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik kazkur
> nuo 2,2KRPM.
>
> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L (gal
> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis).
>
> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas yra
> ties 3,5KRPM.
>
> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra tai,
> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, ketvirtas
> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys.
> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes
> vandenuko. BBZ.
> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim.
>
> --
> maRuX
>
>