velenėlius lyg keitęs kiek pamenu? Kompensatoriai kaip? kažkaip bbž dėl to vandenuko.... būtų ten linksmiau įtariu. On 2014.10.24 11:39, maRuX wrote: > Sveiki, > > A4Q 132kw AKE > > Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies. > Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai. > Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai. > Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute nuo > pusles lulekus. > Problemu su oru sistemoje nera. > > Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po uzvedimo > pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku. > Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek krentant > apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet > nebedumija. > Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai > padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai. > Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija. > Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. TA > parametras 0,78, pries remonta 3,64. > Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau. > > Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik kazkur > nuo 2,2KRPM. > > Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L (gal > kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis). > > Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas yra > ties 3,5KRPM. > > Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra tai, > kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, ketvirtas > ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys. > Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes > vandenuko. BBZ. > Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim. > > -- > maRuX > >