Tema: Re: Burtu paslaptis
Autorius: Kurmis
Data: 2014-10-25 17:18:13
pradek nuo pakaitinimo. nebutinai zvakes buna kaltos.
aisku reiktu atsakyti i klausima kada jos keistos. balti dumai ir ilgas 
kurimas-simptomai del zvakiu nekaitinimo.
Kurmis

"Paulius" <pa@pa.pa> parašė naujienų 
news:m2g03v$pg6$1@trimpas.omnitel.net...
> kadangi cia zmonos auto, tai siandien ryte pats paziurejau kas ten per 
> dumai, tai spalva tokia balta/pilka. Reikia ilgokai sukti kol uzsikuria, 
> reikes matomai I garaza varyti per salcius arba surasti koki auksaranki, 
> kad paziuretu
>
>
>
> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote:
>> juodi dumai tai bus turbos valdymas netinkamai suveikes.
>> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien?
>> news:m2dljo$5nl$1@trimpas.omnitel.net...
>> > duma juodi, tepalo "nevalgo" visiskai. Itariu pakaitinimo zvakes.. 
>> > Kokiu
>> > budu geriausia patikrint vakuuma?
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote:
>> >> kokios spalvos dumai? vakumas neretai buna pagedes pas situos matorus,
>> >> tik
>> >> nevisi pradeda nuo vakumo pompos.
>> >> Kurmis
>> >> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien?
>> >> news:m2djcu$4h0$1@trimpas.omnitel.net...
>> >> > ar pats viska tvarkei ar radai koki auksaranki? Pas mano zmona toks 
>> >> > pat
>> >> > motoras, tai butu neprosali ji paziuret, nes yra visokiu 
>> >> > nukrypimu...
>> >> > Saltas sunkiau uzsiveda ir duoda dumu debesi, siltas nedumija 
>> >> > visikai.
>> >> > Trauka tokia +/-/ Vakumas itariu kazkur pabeges, nes ir stabdziu
>> >> > pedalas
>> >> > po pastovejimo kietas, kaip akmuo :)
>> >> >
>> >> >
>> >> >
>> >> > "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote:
>> >> >> Sveiki,
>> >> >> A4Q 132kw AKE
>> >> >> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies.
>> >> >> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji 
>> >> >> antgaliai.
>> >> >> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai.
>> >> >> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute
>> >> >> nuo
>> >> >> pusles lulekus.
>> >> >> Problemu su oru sistemoje nera.
>> >> >> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po
>> >> >> uzvedimo
>> >> >> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku.
>> >> >> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek
>> >> >> krentant
>> >> >> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet
>> >> >> nebedumija.
>> >> >> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai 
>> >> >> juodai
>> >> >> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai.
>> >> >> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija.
>> >> >> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai 
>> >> >> nebetragedija.
>> >> >> TA
>> >> >> parametras 0,78, pries remonta 3,64.
>> >> >> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau.
>> >> >> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta 
>> >> >> tik
>> >> >> kazkur
>> >> >> nuo 2,2KRPM.
>> >> >> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L
>> >> >> (gal
>> >> >> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis).
>> >> >> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus 
>> >> >> skirtumas
>> >> >> yra
>> >> >> ties 3,5KRPM.
>> >> >> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai 
>> >> >> yra
>> >> >> tai,
>> >> >> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30,
>> >> >> ketvirtas
>> >> >> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys.
>> >> >> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes
>> >> >> vandenuko. BBZ.
>> >> >> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim.
>> >> >> --
>> >> >> maRuX
>> >> >
>> >> >
>> >
>> >
>
>