pradek nuo pakaitinimo. nebutinai zvakes buna kaltos. aisku reiktu atsakyti i klausima kada jos keistos. balti dumai ir ilgas kurimas-simptomai del zvakiu nekaitinimo. Kurmis "Paulius" <pa@pa.pa> parašė naujienų news:m2g03v$pg6$1@trimpas.omnitel.net... > kadangi cia zmonos auto, tai siandien ryte pats paziurejau kas ten per > dumai, tai spalva tokia balta/pilka. Reikia ilgokai sukti kol uzsikuria, > reikes matomai I garaza varyti per salcius arba surasti koki auksaranki, > kad paziuretu > > > > "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: >> juodi dumai tai bus turbos valdymas netinkamai suveikes. >> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien? >> news:m2dljo$5nl$1@trimpas.omnitel.net... >> > duma juodi, tepalo "nevalgo" visiskai. Itariu pakaitinimo zvakes.. >> > Kokiu >> > budu geriausia patikrint vakuuma? >> > >> > >> > >> > >> > "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: >> >> kokios spalvos dumai? vakumas neretai buna pagedes pas situos matorus, >> >> tik >> >> nevisi pradeda nuo vakumo pompos. >> >> Kurmis >> >> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien? >> >> news:m2djcu$4h0$1@trimpas.omnitel.net... >> >> > ar pats viska tvarkei ar radai koki auksaranki? Pas mano zmona toks >> >> > pat >> >> > motoras, tai butu neprosali ji paziuret, nes yra visokiu >> >> > nukrypimu... >> >> > Saltas sunkiau uzsiveda ir duoda dumu debesi, siltas nedumija >> >> > visikai. >> >> > Trauka tokia +/-/ Vakumas itariu kazkur pabeges, nes ir stabdziu >> >> > pedalas >> >> > po pastovejimo kietas, kaip akmuo :) >> >> > >> >> > >> >> > >> >> > "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote: >> >> >> Sveiki, >> >> >> A4Q 132kw AKE >> >> >> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies. >> >> >> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji >> >> >> antgaliai. >> >> >> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai. >> >> >> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute >> >> >> nuo >> >> >> pusles lulekus. >> >> >> Problemu su oru sistemoje nera. >> >> >> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po >> >> >> uzvedimo >> >> >> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku. >> >> >> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek >> >> >> krentant >> >> >> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet >> >> >> nebedumija. >> >> >> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai >> >> >> juodai >> >> >> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai. >> >> >> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija. >> >> >> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai >> >> >> nebetragedija. >> >> >> TA >> >> >> parametras 0,78, pries remonta 3,64. >> >> >> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau. >> >> >> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta >> >> >> tik >> >> >> kazkur >> >> >> nuo 2,2KRPM. >> >> >> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L >> >> >> (gal >> >> >> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis). >> >> >> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus >> >> >> skirtumas >> >> >> yra >> >> >> ties 3,5KRPM. >> >> >> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai >> >> >> yra >> >> >> tai, >> >> >> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, >> >> >> ketvirtas >> >> >> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys. >> >> >> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes >> >> >> vandenuko. BBZ. >> >> >> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim. >> >> >> -- >> >> >> maRuX >> >> > >> >> > >> > >> > > >