Tema: Re: Burtu paslaptis
Autorius: Kurmis
Data: 2014-10-25 02:08:07
juodi dumai tai bus turbos valdymas netinkamai suveikes.
"Paulius" <pa@pa.pa> parašė naujienų 
news:m2dljo$5nl$1@trimpas.omnitel.net...
> duma juodi, tepalo "nevalgo" visiskai. Itariu pakaitinimo zvakes.. Kokiu 
> budu geriausia patikrint vakuuma?
>
>
>
>
> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote:
>> kokios spalvos dumai? vakumas neretai buna pagedes pas situos matorus, 
>> tik
>> nevisi pradeda nuo vakumo pompos.
>> Kurmis
>> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien?
>> news:m2djcu$4h0$1@trimpas.omnitel.net...
>> > ar pats viska tvarkei ar radai koki auksaranki? Pas mano zmona toks pat
>> > motoras, tai butu neprosali ji paziuret, nes yra visokiu nukrypimu...
>> > Saltas sunkiau uzsiveda ir duoda dumu debesi, siltas nedumija visikai.
>> > Trauka tokia +/-/ Vakumas itariu kazkur pabeges, nes ir stabdziu 
>> > pedalas
>> > po pastovejimo kietas, kaip akmuo :)
>> >
>> >
>> >
>> > "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote:
>> >> Sveiki,
>> >> A4Q 132kw AKE
>> >> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies.
>> >> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai.
>> >> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai.
>> >> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute 
>> >> nuo
>> >> pusles lulekus.
>> >> Problemu su oru sistemoje nera.
>> >> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po
>> >> uzvedimo
>> >> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku.
>> >> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek
>> >> krentant
>> >> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet
>> >> nebedumija.
>> >> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai
>> >> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai.
>> >> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija.
>> >> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. 
>> >> TA
>> >> parametras 0,78, pries remonta 3,64.
>> >> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau.
>> >> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik
>> >> kazkur
>> >> nuo 2,2KRPM.
>> >> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L 
>> >> (gal
>> >> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis).
>> >> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas 
>> >> yra
>> >> ties 3,5KRPM.
>> >> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra
>> >> tai,
>> >> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30,
>> >> ketvirtas
>> >> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys.
>> >> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes
>> >> vandenuko. BBZ.
>> >> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim.
>> >> --
>> >> maRuX
>> >
>> >
>
>