duma juodi, tepalo "nevalgo" visiskai. Itariu pakaitinimo zvakes.. Kokiu budu geriausia patikrint vakuuma? "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: > kokios spalvos dumai? vakumas neretai buna pagedes pas situos matorus, tik > nevisi pradeda nuo vakumo pompos. > Kurmis > "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien? > news:m2djcu$4h0$1@trimpas.omnitel.net... > > ar pats viska tvarkei ar radai koki auksaranki? Pas mano zmona toks pat > > motoras, tai butu neprosali ji paziuret, nes yra visokiu nukrypimu... > > Saltas sunkiau uzsiveda ir duoda dumu debesi, siltas nedumija visikai. > > Trauka tokia +/-/ Vakumas itariu kazkur pabeges, nes ir stabdziu pedalas > > po pastovejimo kietas, kaip akmuo :) > > > > > > > > "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote: > >> Sveiki, > >> A4Q 132kw AKE > >> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies. > >> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai. > >> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai. > >> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute nuo > >> pusles lulekus. > >> Problemu su oru sistemoje nera. > >> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po > >> uzvedimo > >> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku. > >> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek > >> krentant > >> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet > >> nebedumija. > >> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai > >> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai. > >> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija. > >> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. TA > >> parametras 0,78, pries remonta 3,64. > >> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau. > >> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik > >> kazkur > >> nuo 2,2KRPM. > >> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L (gal > >> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis). > >> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas yra > >> ties 3,5KRPM. > >> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra > >> tai, > >> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, > >> ketvirtas > >> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys. > >> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes > >> vandenuko. BBZ. > >> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim. > >> -- > >> maRuX > > > >