Tema: Re: Burtu paslaptis
Autorius: Paulius
Data: 2014-10-24 16:52:56
duma juodi, tepalo "nevalgo" visiskai. Itariu pakaitinimo zvakes.. Kokiu budu geriausia patikrint vakuuma? 




"Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote:
> kokios spalvos dumai? vakumas neretai buna pagedes pas situos matorus, tik 
> nevisi pradeda nuo vakumo pompos.
> Kurmis
> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien? 
> news:m2djcu$4h0$1@trimpas.omnitel.net...
> > ar pats viska tvarkei ar radai koki auksaranki? Pas mano zmona toks pat 
> > motoras, tai butu neprosali ji paziuret, nes yra visokiu nukrypimu... 
> > Saltas sunkiau uzsiveda ir duoda dumu debesi, siltas nedumija visikai. 
> > Trauka tokia +/-/ Vakumas itariu kazkur pabeges, nes ir stabdziu pedalas 
> > po pastovejimo kietas, kaip akmuo :)
> >
> >
> >
> > "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote:
> >> Sveiki,
> >> A4Q 132kw AKE
> >> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies.
> >> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai.
> >> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai.
> >> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute nuo
> >> pusles lulekus.
> >> Problemu su oru sistemoje nera.
> >> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po 
> >> uzvedimo
> >> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku.
> >> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek 
> >> krentant
> >> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet
> >> nebedumija.
> >> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai
> >> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai.
> >> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija.
> >> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. TA
> >> parametras 0,78, pries remonta 3,64.
> >> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau.
> >> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik 
> >> kazkur
> >> nuo 2,2KRPM.
> >> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L (gal
> >> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis).
> >> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas yra
> >> ties 3,5KRPM.
> >> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra 
> >> tai,
> >> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, 
> >> ketvirtas
> >> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys.
> >> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes
> >> vandenuko. BBZ.
> >> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim.
> >> --
> >> maRuX
> >
> >