Tema: Re: Burtu paslaptis
Autorius: Kurmis
Data: 2014-10-24 16:31:34
kokios spalvos dumai? vakumas neretai buna pagedes pas situos matorus, tik 
nevisi pradeda nuo vakumo pompos.
Kurmis

"Paulius" <pa@pa.pa> parašė naujienų 
news:m2djcu$4h0$1@trimpas.omnitel.net...
> ar pats viska tvarkei ar radai koki auksaranki? Pas mano zmona toks pat 
> motoras, tai butu neprosali ji paziuret, nes yra visokiu nukrypimu... 
> Saltas sunkiau uzsiveda ir duoda dumu debesi, siltas nedumija visikai. 
> Trauka tokia +/-/ Vakumas itariu kazkur pabeges, nes ir stabdziu pedalas 
> po pastovejimo kietas, kaip akmuo :)
>
>
>
> "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote:
>> Sveiki,
>> A4Q 132kw AKE
>> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies.
>> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai.
>> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai.
>> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute nuo
>> pusles lulekus.
>> Problemu su oru sistemoje nera.
>> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po 
>> uzvedimo
>> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku.
>> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek 
>> krentant
>> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet
>> nebedumija.
>> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai
>> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai.
>> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija.
>> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. TA
>> parametras 0,78, pries remonta 3,64.
>> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau.
>> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik 
>> kazkur
>> nuo 2,2KRPM.
>> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L (gal
>> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis).
>> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas yra
>> ties 3,5KRPM.
>> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra 
>> tai,
>> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, 
>> ketvirtas
>> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys.
>> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes
>> vandenuko. BBZ.
>> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim.
>> --
>> maRuX
>
>