Tema: aukstos laisvos apsukos - 1.8T AEB 95 FWD
Autorius: MH
Data: 2011-10-06 19:29:22
Sveiki,

kalba apie 95 1.8T AEB manuala

kuri laika meginu kovoti su aukstom laisvom apsukom: tik uzvedus apie puse minutes buna viskas tvarkoje, po to pakyla iki 1500 rpm stovint, o vaziuojant 70 km/h laisvu begiu - sokineja nuo 900 iki 1500 rpm, o jei tiksliau tai nukrenta iki "normos" ir vel pakyla, ir taip nuolat...
dar tiesa, truputi purtosi kartais, bet nemanau, kad tai susije. laikas zvakes pasikeisti aisku butu.

VAG-COMas jokiu klaidu nerodo, o is to ka galiu paziuret stovint ir lyginant su ELSA, nepatinka sitie parodymai:
rpm - 1380-1420 (akivaizdu)
knock sensor cyl 1 - lyg apie 1.420V ir tai yra daugiau nei 0.5V daugiau nei kituose
kazkoks vienas is lamba zondo parametru (bet apsukos ne tos, kad lyginti su ELSOS duomenim), taciau kiti normoje
MAFo spausdamas iki dugno netikrinau

dar del purtymosi - misfire counterio funkcijos nera

zarnos vizualiai nekiauros, laidu kontaktai visur grazus

kelis kartus meginau valyti droselines sklendes mechanizma, bet nenuemes, nes dar neturiu naujos tarpines - efektas trumpalaikis (iki keliu minuciu)
adaptacija su VAG-COMu nepavyksta, taciau kompas rodo, kad ADP.OK kuomet leidziu paciam adaptuotis ijunges degima (kelis milimetrus pavaziuoja ta sklende ir vel uzsidaro)
pastebejau, kad nuemus oro padavimo zarna nuo droselines sklendes mechanizmo kuomet motoras uzvestas - apsukos daugiau ar maziau susinormalizuoja, bet vel ja uzdejus - pakyla... tad kilo mintis (jei tai is viso imanoma), kad droselines sklendes motoriukas nenugali spaudimo nuo turbinos, todel sklende prasiveria ir del to kyla apsukos... bet cia jau desperatiskos idejos matyt :)

gal turite kokiu patarimu ka dar ir kaip patikrinti? siaip itariu, kad tureciau ieskoti naujo... ta prasme kito droselines sklendes machanizmo...

MH