Tema: Re: trolinimas apie koloneles ir patalpos akustika
Autorius: Klumpius
Data: 2019-06-03 18:24:06
On Sun, 02 Jun 2019 21:12:59 +0300, fenix wrote:

> 1. ekvalaizeri pasireguliuok taip, kad tannoy skambetu panasiai (zemu
> tikrai maziau, vidutiniu daugiau)

Resyveris susireguliuoja daznumine pats. Be to svetaineje yra subas.
Kambariuke sub'o nejungiasu, bet resyverio danumine irgi paleidau
susireguliuoti.

> 2. esu girdejes is ex kolegos melomano, kad entry tannoy - nefantastika.
> galiu suklyst, lygtais sake m3 turejo.

Cia tos girtos tannoy mercury v4i. Grindines Internete atsiliepimai
geri.Taip pat geri atsiliepimai ir apie pigiasias kolomeles. Rusai raso,
kad jos geriau skamba uz daugeli uzsienietisku.