Tema: Re: 13cm/ 5.25 garsiakalbiai i kokius ziuret?
Autorius: Vytas
Data: 2019-04-24 22:09:38
Šitas naminis popierinis, bbz kaip ištvers mašinoj žiemą vasarą. Anam brangesniam klausimas tas pats.

P.S. pas mane namie tokie patys Visatone (tik 17 cm) duete su silkiniais aukstadazniais groja jau 12 metu, garsas mano ausei superinis. Kalonkes gamino Gedas is gsp projektas.

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/