Tema: Re: RLC887 vs SB1040
Autorius: PxYra
Data: 2018-11-14 20:29:12
isidejau, integruota atjungiau, tai viskas veikia per HDMI ir BT (i
ausines), nereikejo papildomu laidu ar burtu
P.S. pats creativas aisku savam stiliuje, windoze nenorejo krautis kol buvo
ijungta integruota, uzsikrovus windozei device manager niekur nesimate nei
neatpazintu devaisu nei pacio sound blasterio, dejau iskar X-FI PCIe support
pack draiverius, maziau slamsto, viskas ciki