Tema: Re: Kas geriau Onkyo TX-SR507 ar Marantz NR1501?
Autorius: Zhiniukas
Data: 2018-08-09 08:44:02
Tai as neperku. As renkuosi :)
Cia is serijos "abu sutaisai, vienas bus tavo". Todel ir klausiu, gal yra
kokiu esminiu skirtumu, kodel kurio nors nereiktu pasilikti.
Abieju galiniai stipriakai tranzistoriniai, AB tipo. Maitinasi nuo +- 50 V
saltinio, tai deklaruojamus 80W kanalui ant 8 omu istrauks. Nors nafik man
tiek vatu reikia.
O svilpukai ir skambaliukai (5hdmi iejimai ar keli koaksialai) man nelabai
aktualus, nors ir malonu.