Tema: Re: Re: Re:grupsai mir?.
Autorius: svyt
Data: 2016-07-16 13:06:43
I privata, arteja momentas, kai vel ilgam laikui save uzkoduosiu,
 nebe ta sveikata kad litrais galeciau plimpint kelis metus is
 eiles, kaip tik tais laikais legendos apie mane kilo, o praejo 18
 metu. O dabar ir motyvacija, sveikata (zmona) nebeleidzia
 jaunyste prisimint ilgam...

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----