Tema: Re: grupsai mir?.
Autorius: Tomas
Data: 2016-07-14 12:15:11
Patinka

"Romas"  wrote in message news:nm7i6j$r2s$1@trimpas.omnitel.net...

kokia prasme savo mintis siusti i ko gero visus omnitel grupsus ??
man tai panasu i tuos kurie stengiasi surinkti kiek galima daugiau
"patinka".
jei visi taip siustu , manau gautusi tragiskas jovalas.

Romanas

"Kenis" <tommazzinas1@yahoo.com> wrote in message
> Nu ok ok, atvaziuok jau i ta Kauna...nuvesiu pas Igaliotini i garaza,
> galesim isgert :)))

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.