Tema: Re: Re: Re:grupsai mir?.
Autorius: svyt
Data: 2016-07-13 20:08:24
Pas mus grupsuose yra tradicija, kai rasai pirma karta,
 prisistatai. Mes nemegstam tokiu, kurie neprisistate cia spamina.

Dazniausiai, ta daro asmenys, turintys rimtu emociniu problemu,
 kartais kitu ligu, itakojanciu mastyma. Juk tu, pries gera
 pusmeti puoliai cia rasinet ir dingai, galvojom, kad koks
 senbuvis pakeites nika, rasineja noredamas girtas demesi i save
 atkreipt ir padiskutuot pats su savimi, ne paslaptis cia
 blaivininku mazai, ir tokie juokai, jei ne yprastas dalykas, tai
 mazai ka stebinantis.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----