Tema: Re: Bendroji lauko teorija.
Autorius: kick surename
Data: 2015-12-24 04:09:49
cia man komplimentas, suprask rasyt kaip zurnalistui gal...
man naudinga isreikst mintis, vienaip ar kitaip susidelioju,
o krospostinu, nes visi sako, kad newsai mirsta plius manes
negerbia tai as kitu negerbiu. Nu ir aisku psichine liga.
Tik as nesuprantu ar cia tiesiogine liga, ar neigiamas - paradoksalus
telekomunikaciju poveikis. Nes nuo telekomunikaciju labai kenciu,
tame tarpe ir nuo mobiliaku, pastoviai merginoms nesamoniu prirasau
ir nuo emeilu, viena kart vien per tai is darbo ismete, kad prirasinejau
ir is gero darbo..zodziu

"gopenzo"  wrote in message news:n5fecf$unh$1@trimpas.omnitel.net...

tai pabandyk. ten auditorija didesne...ir siaip ten daugiau tokiu kaip tu
renkasi.