Tema: Re: Sviesos greitis.
Autorius: pedofeja
Data: 2015-10-05 17:49:47

"Aras"  parašė naujienų news:mutoso$2mc$1@trimpas.omnitel.net...

"Kaip įrodyti, kad neįmanoma viršyti šviesos greičio?"
1) Kokiam oponentui bandai įrodyti (vaikui, moksleiviui, studentui,
profesoriui ir pan.)?
  cia nesvarbu, tiesa visiem ta pati

2) Kokiu pagrindu remdamasis bandai įrodyti (dabartine fizika, dar kažkuo)?
Tu zinai antra Niutono desni ? klasikiniai ivaizdziai, laiko, erdves,
energijos...
Gamta vieninga ir desniai tie patys visada..
Antras NIutono desnis niekada nemirs, kaip ir gravitacijos desnis ar
energijos tverme...

3) Ar pats tikrai žinai, kad neįmanoma, jei bandai įrodinėti?
cia reiketu labiau irodinet ne sudais, nes su fiziologija nelabai susije,
cia labiau susije su kosmologija - astronomija, zvaigzdes, juodosios skyles
ir tt. nes sviesos greitis siaip jau "stambus", ne mazas...

Kodėl tokie klausimai kyla tik didėjant matomos apšviestosios mėnulio disko
dalies plotui?
Ka ismanai apie psichines ligas ? Visu pirma, as neaiskiai kalbu ? Is mano
lupu Niutono
desniai kitokie ?