Tema: Re: Sviesos greitis.
Autorius: pedofeja
Data: 2015-10-05 17:22:37
*Morlio Maikelsono eksperimentas...

"pedofeja"  parašė naujienų news:muu10l$82o$1@trimpas.omnitel.net...

Yra Morlio Maikelsono as gi baiges fizika...
tai ten eksperimentiskai irodo...
Ir zinau as sitas formules, laiko, kelio, mases, del
to suprantu apie ka kalba eina, dar dadek energija.(E=m*c^2)
Ir visa teorija. Zinau Niutona todel apie sudus nekalbu,

bet as nesuprantu...siaip, kazko...kokios pasekmes tos
teorijos, apie sudus pakalbejus isaiskejo, kad judejimui
reikalinga jega, o gal net energija..

Bendroji rel t. paima gravotacijos desni niutonini..
taigi visa rel. teor. yra grynas Niutono desniu atspindys.
O niutonas formuoja sveiku protu suvokiamas laiko ir erdves
koncepcijas.

O per "Amzina zyda", rode, kad Einsteino teorija yra pseudoteorija...
Beveik tikiu, nes neklasikiniu laiko ir erdves ivaizdziu nesuprantu, o
tuo labiau mases.

Norejau pasiaiskinti...

P.S. neisizeisk :) pats supranti, kad pas mane ne visi namie.

"Aras"  parašė naujienų news:mutoso$2mc$1@trimpas.omnitel.net...

"Kaip įrodyti, kad neįmanoma viršyti šviesos greičio?"
1) Kokiam oponentui bandai įrodyti (vaikui, moksleiviui, studentui,
profesoriui ir pan.)?
2) Kokiu pagrindu remdamasis bandai įrodyti (dabartine fizika, dar kažkuo)?
3) Ar pats tikrai žinai, kad neįmanoma, jei bandai įrodinėti?

Kodėl tokie klausimai kyla tik didėjant matomos apšviestosios mėnulio disko
dalies plotui?