Tema: Re: Sviesos greitis.
Autorius: Aras
Data: 2015-08-25 15:43:16
Imanoma. Reikia normaliai uzvalgyt slyvu ir uzgert nefiltruotu kaimo pienu. Nespes tualete elektronai is jungiklio iki lemputes dabegt, kai kelnes bus pilnos kaku. Reiskias kakos greitesnes uz sviesa. Aisku, cia galima apeliuoti, kad elektronu judejimo kelias ilgesnis, bet, vardan eksperimento, gali pasibandyti, pvz., su zibintuveliu.