Tema: Re: Žemės magnetinis laukas
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2013-08-08 23:32:53
O tai wikipedia? :)

Skystas branduolys juda dėl konvekcijos: centras yra karštesnis, todėl
įkaitęs metalas kyla "aukštyn" ir atvirkščiai. Bet konvekcijos nepakanka
sukelti magnetiniam laukui, o kodėl magnetinis laukas visdėlto egzistuoja,
niekas dorai nežino :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Earth%27s_magnetic_field#Physical_origin