Tema: Re: Žemės magnetinis laukas
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-07-23 01:28:27
Mano supratimu, pataisyt gali jei kas tiksliau žino:
Panašiai kaip oras ant žemės dėl skirtingų temperatūrų, taip ir kompotas
žemės viduj nuo visokių gravitacinių deformacijų kaista ir plaukia į
kitą vietą. Kadangi gravitacinė deformacija nuo saulės, mėnulio yra ties
ekvatorium, gaunam magnetinius laukus kažkur maždaug ties geografiniais
poliais.