Tema: Re: Žemės magnetinis laukas
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-07-22 22:13:12
O tai kaip jis gali suktis ne kartu su Žeme? Čia kažkas kažkur kitaip.
Reikės dar pasiaiškinti.

"Arunas D"  wrote in message news:ksji74$6r5$1@trimpas.omnitel.net...

As irgi tu aukstuju matematiku jau nebeprisimenu, tai bandau galvot
logiskai. Skystas branduolys juda kietosios Zemes dalies atzvilgiu, va ir
atsiranda magnetinis laukas, o jei branduolys butu kietas, jis kaip ir
teisingai sakai suktusi kartu su Zeme ir lauko nesukurtu.

daf$1ht$1@trimpas.omnitel.net...