Tema: Re: Riešutmedis
Autorius: Kestas
Data: 2009-10-22 11:25:03
> Ačiū už informaciją, aš mielai pirkčiau skiepytą sodinuką, bet, tikrai
> nesutinku su pasakymu "yra tų sodinukų visur" Pvz., kur tam tavo
> Zapyškio medelyno tinklapyje yra radai riešutmedį? Aš nerandu...

pradiniame puslapyje apačioje (po visomis reklaminėmis nuotraukomis) yra nuoroda į kainininką 2009 m.
http://www.medelynas.lt/pagrindinis/KAINININKAS05.25.XLS

> tik ten - lig šiol nieku per internetą nepavyko rasti. Važinėti po muges
> ir po medelynus ieškant nėra galimybių. Na, nebent skambinti per
> visus...

labai geras variantas, beje :)
o šiaip man patinka wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Juglans

> O dėl veislės pavadinimo ačiū. Noriu riešutų, medis gali augti didelis
> :) Tai kaip ir tiktų. Iš kitos pusės, lyg norėčiau "tikro" graikinio,
> bet tai kur dabar gaut tų ketvirtos kartos sėklūnų?

tai Zapyškio medelyno kainoraštyje yra juk graikinis.. labai abejoju, kad jie prekiautų mūsams nepritaikytu variantu. plius daug juk tų medelynų ir tiesiog prekybos taškų (bet importuotų medelių kainos visur vienodos), tik dauguma interneto puslapių neturi. kita vertus, man regis, mes graikišku riešutu vadiname ne tik graikinio (jeigu jis yra tas dominuojantis), bet ir daugumos kitų riešutmedžių vaisius ir net nepastebime, kad kartais jie didesni, kartais mažesni ar panašiai ;)

> Beje, ta knygelė kokio autoriaus?

Mindaugas Navasaitis, knyga visisškai pritaikyta Lietuvai. atrodo taip: http://www.lutute.lt/katalogas/vadovai-atlasai-zinynai/medziai-ir-krumai-parkams-bei-sodyboms
(vaga.lt 32 Lt, gal kur nors dar pigiau)