Tema: Re: Riešutmedis
Autorius: mirkt
Data: 2009-10-01 21:24:38
Labu,

Mano kaime yra ~20-ties metų riešutmedis. Riešutų būna daug, bet kevalas
koks kietas, ojoj :) Po medžiu vis priauga mažučių, jei ką rasiu ir jei
norėsi, galėčiau užfundyti :) Kada geriau persodinti nežinau, bet prieš
porą metų bičiulis kelis išsivežė pavasarį. Kiek žinau, vienas tikrai
prigijo, dėl kito nesu tikras..

Kaune prie pilies šeštadieniais vyksta turgeliai. Pernai ten šnekėjau su
vienu graikinių riešutų augintoju, jo riešutų kevalai lengvai įveikiami.
Sakė, priklauso nuo veislės. Jei kada ten būsi, pašnekink, manau, duotų
sodinukų.

Jei esi Vilnietė:
Spalio 2 d. 9.00 - 18 val., -3 d. 9.00 - 15.00 val.Vilniaus mokytojų
namų kiemelyje, Vilniaus gatvėje prie Mokytojų namų

„SODO KRAITĖ":  PARODA - PARDAVIMAS.
Vaismedžiai, vaiskrūmiai, gėlių daigai, reti dekoratyviai augalai,
rudens gėrybės, medus, naminio vyno gaminimo priemonės ir kt.

Sėkmės.