Tema: Re: gal kas galit pagelbet su info?
Autorius: LB
Data: 2011-11-11 14:21:10
Alora, zinau kad esi zemaite :)
Leipcige lietuviu bendrija yra - mano dukra ten ja ir uzkure. vat ir
galvoju - knygu turiu, gal paaukosiu jei nereiks paciam vezt, nes zarazos
sveria. Beje, tavo privatas neuzsilaike - mano mailas tikras, jei ka.

O del situ karosu - aciu, visgi vienas sakinys gaunasi is viso to, o tai jau
daug. Cia ne komercijai, o mokslui - straipsni taisau po recenzentu
issikalinejimu.

trumpai - aciukas, sypsniukas ir t.t.

LB