Tema: Re: gal kas galit pagelbet su info?
Autorius: ALORA
Data: 2011-11-11 14:13:40
12. Ekologinė info
Pasišalinimo duomenys (patvarumas ir skaidomumas)
Biologinis skaidomumas
vertė >65
įvertinimas - gerai skaidoma

Ekotoksiškumas
Toksinis poveikis žuvims
LC50
Gyvūnų rūšys - šitas karosas ;) http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Goldorfe.jpg&filetimestamp=20060520133645
Poveikio trukmė

 Toksinis poveikis bakterijoms
EC0
Gyvūnų rūšis - aktyvusis dumblas
Metodas - fermentavimo vamzdelių testas, kad ir kas tai būtų. O yra tai kažkas tokio
http://de.wikipedia.org/wiki/G%C3%A4rr%C3%B6hrchen

AŠ NE VOKIETĖ ! Su lietuvių bendruomene neturiu jokių reikalų. Manau, kažko tokio ir neegzistuoja, gal tik keliuose atskiruose
miestuose Mannheime, Berlyne ir Frankfurte. Dėl Leipcigo aš labai abejoju.. Bet vyro giminės ten gyvena, jei turi kažkokios
konkrečios info, rašyk į privatą, pasidomėsiu