Tema: Re: gal kas galit pagelbet su info?
Autorius: LB
Data: 2011-11-11 13:49:19
Alora, dekui,
chemicalland as jau paziurejau, kadangi ten angielskai, pagalbos nereikejo.

Saugos duomenu lape yra tik - mano nuomone naudinga - va kas (prisegu,
nebarkit, nedidelis failas)

pirmu eiluciu nesupratau (arba mazai stengiaus).

Tiesa, kaip vokietei - ar su lietuviu bendruomene Vokietijoj (ne gezais,
zinoma) turi kokiu reikalu? svarstau, kaip keliasdesimt kg knygu perduot i
Leipciga.

LB