Tema: Re: Video kamera / filmuojantis fotikas
Autorius: MRT
Data: 2016-07-05 18:54:14

> Na, man labai kazkokio super duper stabilizavimo nereikia, nesiruošiu supertele nuo rankos filmuoti. Seniau turėtas Pentax su
> sensoriaus stabilizavimu filmavimui visai tiko. Bet kai pabandžiau filmuoti FF su 50mm ir be stabilizacijos, supratau kaip
> reikalinga stabilizacija filmavime...

Bet ziuri sisteminius, kurie gal moka ar ne panasiai kaip kokie entry-dslr kit'ai.
Kokiai DSLR'u religijai priklausai?.. kiek/kokiu planuoji "filmavimo" objektyvu?..
Siaip tarsi matosi uzuomina, kad su FF ir tuo paciu be IS'o objektyvai.
Ir tarsi tie cropiniai objektyvai nederes taviskiam FF bodziui.. kazkas tokio?..
Nors jei netyciom pakliutu FF tinkamas IS objektyvas - ji galetum entry crop'ui "paskolint".

Tiek Canon, tiek Nikon dazniausiai su IS kitukus gali nukalt,
Pentuskes irgi ikandamos (net su vartomais ekranais), tuo labiau +/- patraukliai 18-55 + 55-200 vaiksto.
http://www.skytech.lt/06435-pentax-ks1-dal-1855-dal-50200-juodas-veidrodinis-fotoaparatas-p-213378.html
http://www.skytech.lt/12613-pentax-ks2-dal-1850-dal-50200-baltas-veidrodinis-fotoaparatas-p-299366.html

Aisku cia gal visokias AF galimybes tektu labiau pasiblusinti.
Bet siaip man patikdavo kokie nors Olympus'o dualkit'ai is sisteminiu (del mazos kainos).