Tema: Re: kelio skausmai
Autorius: Dex
Data: 2010-01-04 09:54:42
Jei liaudiskai, tai druskos (tuoj busiu isvadintas visokiais negraziais
pavadinimais :DD). Nuo sito dalyko prasideda rimtesni visokie uzdegimai
ir negerumai. Kai man buvo taip, viskas ka pasake daGtarai - kad senatve
:DDD man buvo 24 metai :DDD

po normaliu liaudisku terapiju kelias kaip naujas. Sportuoju jau virs 5
metu, apkrovimai labai dideli.

Dex