Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-26 13:05:26
Prie ko čia garantija, kodėl taip viską suprimityvinti?
klausiau, koks yra gydymo tikslas (ne poveikis), kur yra tas Meilenstein,
kurį pasiekus galima pasakyti gydymas padėjo/nepadėjo ir jį nutraukti. Ar
vaikas, vartodamas tokius vaistus, vystosi kaip asmenybė, galinti susidoroti
su sunkumais - o gal yra taip, kad jis išmoksta su kasdienybe tvarkytis tik
būdamas apglušintas, o atsipaipaliojęs jaučiasi tarsi "užšaldytas" - jis
atsibudo tame asmenybės vystymosi etape, kuriame buvo sustojęs prieš 2-3
metus ir visiškai nesusigaudo situacijoje, nes jam visa tai nauja.
Psichologas pasakė, kad per daug noriu žinoti :) Nė vienas mokytojas
nepasakė, kad žino atvejų, kai vaistai buvo nutraukti vartoti ir vaikas
sėkmingai mokėsi toliau

dėl tų mūsų kartos "žuvusių sielų" tai nemanau, kad dabar yra geriau.
Paskaičius apie kai kurių jaunuolių "problemas" atrodo, kad dabar yra
blogiau.