Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-25 13:32:43
aš niekur nedejavau dėl sugedusios jaunosios kartos. Greičiau dėl senosios,
kuri dabar jaunąją gadina. Ir ne tik savo pačios kompleksais (tą darė ir
mūsų tėvai su mumis), bet dar ir chemija. kažkada skaičiau kažkokio gudručio
mintį - "koks skirtumas tarp žingeidaus ir gyvenimu besidžiaugiančiso
5-mečio ir niekuo neisidominčio niurzglio 16-mečio? - 11 metų britų mokymo
sistemos" :) Manau, tai labai tiksliai atspindi situaciją

Tą, kur klausi, ar klausiau, tai taip, klausiau, aiškiu tekstu 2 psichologų
ir mokytojų. Atsakymo nieks nežinojo :) Kai po atkryčio vėl imama vartoti
vaistus, apie tai daugiau nebekalbama. O beje, argi anksčiau buvo neramios
dūšios mokykloje gydomos vaistais? Bent jau kiek aš atsimenu, buvo sakoma,
kad jiems reikia laiko suaugti. Ir didžioji dalis sėkmingai suaugdavo. O
kišti vaistus normaliam vaikui (kur testai jokios patologijos nerodo ir
pažymiai geri) vien todėl, kad semestre parašyta "elgesio pažymys mažinamas
dėl to, kad retkarčiai trukdo pamoką" yra nusikaltimas. Baisiausia, kad net
ir man, su visu mano skepsiu, praktiškai iki tiek praplovė smegenis, kad aš
beveik pasirašiau. Laimei, užteko bjaurumo pasiklausti kitos nuomonės.

Bet tingiu tęsti šią tuščią diskusiją, dėl manęs, kas nori, tegu charakterį
ir temperamentą "gydo" vaistais. Mano galva, tai reikia udgyti, tegu tai ir
nebemadinga ar kažkam dvokia naftalinu. Po 20 metų gal būsim visi
absoliučiai vienodi ir nuspėjami :) kiek problemų tada išsispręs