Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-25 08:51:52
beje, įdomiausia tai, kad mes kreipėmės į psichologą visai ne dėl mokyklos,
o dėl sudėtingų santykių su nauja sesute :)
Galų gale viskas baigėsi tuo, kad problemai su sesute spręsti radom būdą
patys ir teko pasivaikščioti po mokytojus dėl idiotiškos rekomendacijos
šerti vaiką amfetaminais bei susirankioti nuomones, ar jį reikia nuo kažko
"gydyti". Laimei, mokyklos psichologė normali, po pokalbio su sūnum ji
didelėm raidėm ant psichologo "rekomendacijos" užrašė, kad šiame etape
medikamentinio gydymo nereikia.
Jeigu tai ne vaistų brukimas, tai aš nežinau tada, kas yra brukimas

o Tavo paslaptinga nuomonė, edzhy, kad tik aš nesuprantu, kokie esame
ligoti, yra irgi piliulkų šalutinis poveikis. Kiek pažįstu jomis
besinuodijančių "ligonių", visi bando kitiems įteigti, kad anie yra
psichiniai ligoniai tik to nesupranta :) Čia beveik kaip kažkad buvosioj
populiarioj tikėjimo žodžio bažnyčioj, kurie tik savo narisu laikė
"gimusiais iš aukšto" :) Nu bet, kiekvieno teisė rinktis... Tik kai tai
pradeda panašėti į masinį reiškinį, darosi baisu. Kiek apskritai dar yra
žmonių, kurie dar tebėra jie patys. Ir kuo tai skiriasi nuo įteisintos
narkomanijos. Ir kas bus, kai užaugs šita amfetaminais šeriama karta