Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-23 18:00:39
kai išspinduliavau tą skaičių vokiečių mokytojai, ji pasakė, kad tokių yra
gal net daugiau :)
nemanau, kad tėvai prašo vaikams kišti psichotropikus. bent jau man sakoma,
kad neduodama šio vaisto, kenkiu savo vaikui ir jo ateičiai. nu, kaip
visada, aišku. Tas mano vaikas, beje, dar net 3 metų Vokietijoje
nepragyvenęs, mokosi gimnazijoje, matiekos ir gamtos bei technikos turi po
2, anglų 3, vokiečių 4. Bet kai būna nuobodu, nusprendžia palinksminti klasę
ir šiaip liežuvio už dantų laikyt nemoka... (įdomu, į ką jis čia taip :)  Ir
jam siūlomi tokie vaistai...
Beje, ką tik vokiškam kosmopolitane perskaičiau, kad jau tiriami vaistai nuo
moterų frigidiškumo ir kitokių orgazmo nebuvimų :) ir kodėl gi jie miego iki
šiol nesutabletino...