Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-23 11:48:02
tamsta truputį neįžvelgei ironijos, bet tiek to :)

aš asmeniškai laibiau tikiu, kad visos ligos nuo tam tikrų elementų trūkumo,
kaip rašoma tame straipsnyje, nes iš esmės organizmo egzistavimą lemia tam
tikra fizika ir chemija, o tam reikia medžiagų. Kas straipsnyje neminima -
jų poreikio neįmanoma padengti vartojant papildus.

Ar žinai, kad Vokietijos mokyklose vidutiniškai 2-3 mokiniai kiekvienoje
klasėje glušinami metilfenidathidrochloridu? Čia ne aš išgalvojau, čia
psichologo duomenys (čia jo argumentas, kai jis bandė įbrukti tą š mano
sūnui, nors TESTAI JOKIO HIPERAKTYVUMO NEPARODĖ). Kas tai pagal tave -
medicinos aukštuma? Mano manymu, tai totalus medicinos nuopolis ir cheminis
karas prieš populiaciją. tai yra pagalba žemos kvalifikacijos gydytojams ir
mokytojams dangstant jų profesines negalias