Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-23 09:19:10
ALORA schrieb:
  Gydytojo
> darbas labai palengvėja, nes iš milijono priežasčių lieka praktiškai
> viena, kurią galima užglušinti uspakajoncais. Tai va, deja, šitas
> posakis grasina būti medicinos ateitis

Atsiminus medicinos istoriją, tai nebūtų pirmas kartas: tereikia
atsiminti antibiotikus (jau praeitis) ir vitaminus (dar nevisiškai).

Betgi, kaip ir šių preparatų atveju, negalima sakyti, kad viskas tik
išsigalvojimas ir mada. Matyt, kaip visada, esmė yra tinkamame dozavime,
tiek kiekio, tiek situacijų požiūriu.

O šiaip jau mane šiek tiek stebina tavo nuotaikos. Aš asmeniškai su
tokiu gydytojų požiūriu nesu susidūrus (kad vis daugiau atsižvelgiama į
psichosveikatos faktorių - taip, kad iš to seka vienintelis gydymas
psichofarmaciniais preparatais - jokiu būdu ne).