Tema: Re: uzsikimsusi nosis ilga laika...
Autorius: ArunasM
Data: 2012-10-25 20:23:11
beje, visi olintai, ksimelinai, otrivinai yra ksilometazolinai. pajamiau is
vieno aprasymo:

"Ksilometazolino hidrochlorido tirpalo, jei gydytojo nepaskirta kitaip,
vartoti ilgiau kaip 5?7 dienas negalima."

ilgiau pavartojus, prasideda kita problema - vaistu sloga, ir taip uzsisuka
neblogas uzdaras ratas - zmones tampa kaip narkomanai, nakti keliasi net
pasipurkst sito, suvaro gleivine ir tada jau ilgam bedos...