Tema: Re: uzsikimsusi nosis ilga laika...
Autorius: ArunasM
Data: 2012-10-25 20:12:31
tavo seimos daktaras elementarus grybas ir idiotas.
bet sloga, kuri nepraeina per savaite, normaliam sviete normaliu LOR
gydytoju arba seimos gydytoju gydoma intranazaliniais steroidais, tai yra
purskiamais hormoniniais vaistais, kurie GYDO uzdegima.

http://www.rhinologyjournal.com/supplement_23.pdf cia visas naujas europinis
gydymo sutarimas.

212 puslapyje schema gydymo kur aiskiai parodyta ir kada reikia antibiotikus
skirti, ir kada reikia pradeti vartoti hormonini purskala.

dabar tamstai uzgulta nosis, reiskia gleivine yra uzburkusi, sinusu
uzdegimas bujoja, sekretas arba kitaip liuliai nesisalina, o kaupiasi
sinusuose. taip laukiant galima ir iki akiu uzkilt, kaktos... vienu zodziu
su siuntimu ir pas LOR'a normalu. jei normalus, paskirs
http://www.sveikata24.lt/lt/vaistai/8579/nasonex-50mcg-dozeje-nosies-pursk-susp-140doz-n1.