Tema: Re: Antstoliu varzytines
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-14 14:10:11
Kaip ir sakau, jei žmogus sugeba rasti antstolį, kuris išvaržo turtą, tai labai lengva sužinoti ir "tvarką", pagal kurią turtas gali būti apžiūrėtas. (elementariai - skambutis antstoliui). :)
Pvz, paskutinis mano dalyvavimas buvo - tai antstoliai pasitelkė nepriklausomą turto "reklamuotoją", ir tas reklamuotojas pasirūpino įdėti nuorodas į turtą internete, bei suderinom laiką, kada apžiūrėti galima. Išrodo visus trūkumus.