Tema: Re: kaip rasomas atsiliepimas i pareiksta ieskini?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-04-28 18:02:43
Jo, sprendimas už akių, t. y. atsižvelgiant tik į vienos pusės argumentus.
Nebūtinai jis turi būti palankus tai pusei, bet vis tiek...

Atsiliepimas gali būti ir vienu sakiniu - "prašome nagrinėti bylą man nedalyvaujant" ir psio (pvz., esi įsitikinęs, kad
ieškovas nieko neįrodys). Tokiu atveju sprendimo už akių nebus.