Tema: Re: ispjova orkaiteje
Autorius: vytjon
Data: 2010-03-27 17:39:44
zhegonskas wrote:
 > sveiki,
 >
 > pasiulykit koki paprasta uztikrinta recepta ne itin nagingam kulinarui.
 >
 > ryt turiu istaisyti pietus septyniems zmonems, tai pirma mintis kepti
kazka orkaiteje ir imti gera jautienos ar kiaulienos vidine ispjova, kad
butu sunku sugadinti mesa :)

 > kiek laiko, kokia temperatura, etc :) nes patirties truksta :)

   Būtinai turi būti kažkas kepta? Ir kiek reikia prabangos - tiesiog
pavalgyt, ar paišsi....t? :)

   Kad nebūtų offtopic - pvz.
http://giedrius-v.livejournal.com/70897.html , kilogramui mėsos kokias
pusantros-dvi česnakų galvutes, prismaigstyti tankiai. Bent jau man
vietoj sidro labiau patiko naminės obuolių sultys. Norint gražiai
atpjauti reikės labai aštraus peilio, pageidautina, ko gero, su dantukais.

   Kitas variantas - http://giedrius-v.livejournal.com/9234.html
Skanu, gan paprasta, bet tikrai riebu, vynas labai pageidautinas.