Tema: Re: Mesos konservai
Autorius: a
Data: 2009-04-09 12:24:34
marius presented the following explanation :
> Perskaiciau tavo nuoroda, kur su tom 2 atmosferom kalba.
> Ten buvo parašyta, kad stiklainiai pilnai užpilami vandeniu.
> Aš pilnai neužpilu, apacioje puodo buna kokiu 8 cm lenteles, tai vandens
> pripilu, kokius 2 cm virš ju.

t.p. kai kaitini, pas tave stiklainiai neapsemti vandens stovi
puode????
tai kaip jie tada iskaista ???? taigi vandens pilama kad stiklainius
apsemtu tam kad siluma butu tolygiai perduodama, o jei vanduo
stiklainiu neapsemia tai tada kas siluma perduoda?

> Cia gal ir skirtumas tu atmoseferu del to, kad stiklainiai pilnai ar nepilnai
> apsemti.
> O mano puodas, tai neskystas - sieneles man atrodo, kad kokiu 5 mm. Tušcia
> puoda yra ka kelti :)

tai jeigu puodas yra tvirtas, tai tada tikrai siulau pabandyt daryt
taip kaip mes darydavom - dek kuo pilnesnius stiklainius, vandens i
puoda pilkt tiek, kad butu ~1 cm virs stiklainiu pusk 2atm ir kaitink
iki 125. manau zymiai greiciau ir geriau gausis.