Tema: Re: Samagono aparatas
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-24 22:48:17
Gal ir gera, man is valstybiniu Bajoru visada buvo toks kaip kokybes
standartas, o del samagonschiko tamsta labai taikliai pastebejot yra kas
daro produkta "nepjaudamas kampu" ir neziuredamas kaip cia pigiau
prasisukus, o yra kas daro samarliaka tam kad pora litu nuo to
"uzhsidirbti" ir truchija zmones