Tema: Re: lydeku zvejyba skrituliais...
Autorius: Spakains
Data: 2009-07-16 16:02:08
Na Mes su Audrium gerai sutariam, ne viena naktis senais laikais
barakuose prie kompų praleista (D2 ir h3 valdo :D), a ir dabar alaus
išgeriam kartu ;] Vidmą taip +- kelis kartus tik matėmės, jis manęs gal
ir nepamena. Tik žinau kad anas shadowsą turi, tik padla neužkuria ;] aš
su hornetu 919 pjaustau. Pats gal moto irgi turi, ar čia mano žinios
pasenę..

Kad nebūtų visai ne į temą- vakar prie asvejos buvom po darbų, keletas
mekšrų, keli delniniai karšiukai ir ungurys ant slieko :F pirdžius mažas
toks, 150g max, ale įrijo taip kad jau paleist niekaip nebesigavo ;/
Kokie tais ešeriai intensyviai mailių vaikė ir vėžiai kaip pasiutę
krantan lipo santykių aiškintis. Daugiau nieko ypatingo.