Tema: Re: Del benzininio variklio naudojimo
Autorius: ACDC
Data: 2009-06-01 18:00:50
Ir dar pridedu saraseli :)

     2001-06-29 Visiems
      Mazuju plaukiojimo priemoniu naudojimo tvarka

LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO ISAKYMAS

1999 m. gruodzio 20 d. Nr. 406

Vilnius

3259 DEL MAZUJU PLAUKIOJIMO PRIEMONIU NAUDOJIMO TVARKOS

Vadovaudamasis Aplinkos ministerijos nuostatu (Zin., 1998, Nr.84-2353) 6.24
punktu:

Tvirtinu:

1.1. Mazuju plaukiojimo priemoniu naudojimo tvarka (pridedama);

1.2. Vandens telkiniu, kuriuose naudoti mazasias plaukiojimo priemones
nereikalingas Aplinkos ministerijos leidimas, sarasa (pridedama);

1.3. Vandens telkiniu, kuriuose leidziama naudoti mazasias plaukiojimo
priemones tik turint Aplinkos ministerijos leidima, sarasa (pridedama).

Isigaliojus siam isakymui, netenka galios Aplinkos ministerijos 1998 05 25
isakymas Nr.84 "Del naudojimosi plaukiojimo priemonemis tvarkos" (Zin.,
1998, Nr.51-1410) ir aplinkos ministro 1999 03 29 isakymas Nr.81 "Del
Aplinkos ministerijos 1998 05 25isakymo Nr.84 "Del naudojimosi plaukiojimo
priemonemis tvarkos" dalinio pakeitimo" (Zin., 1999, Nr.30-872).

Aplinkos ministerijos informacijos kompiuterineje sistemoje vadovautis
reiksminiais zodziais "valdymo sistema".

APLINKOS MINISTRAS: DANIUS LYGIS

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

1999 12 20 isakymu Nr.406

MAZUJU PLAUKIOJIMO PRIEMONIU NAUDOJIMO TVARKA

Si Tvarka reglamentuojama bemotoriu ir motoriniu plaukiojimo priemoniu,
kuriu variklio galingumas iki 110 kW, naudojima vidaus vandenyse (upese,
ezeruose, tvenkiniuose, mariose ir juroje) ne laivybos tikslais.

Mazuju plaukiojimo priemoniu naudojimo vandens telkiniuose, itrauktuose i
sarasa vandens telkiniu, kuriuose leidziama naudoti mazasias plaukiojimo
priemones tik turint Aplinkos ministerijos arba jos igaliotos institucijos
leidima (pridedama), tvarka yra tokia:

2.1. siame sarase esanciuose valstybiniu rezervatu bei valstybiniu parku
rezervatu vandens telkiniuose leidimai isduodami naudoti visas mazasias
plaukiojimo priemones (isskyrus vandens motociklus) asmenims, vykdantiems
siu telkiniu valstybine apsauga ir tik bemotores plaukiojimo priemones
asmenims, atliekantiems ju mokslinius tyrimus; (2.1 punktas pakeistas
2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

2.2. kituose sio saraso vandens telkiniuose leidimai isduodami:

2.2.1. naudoti visas mazasias plaukiojimo priemones (isskyrus vandens
motociklus) asmenims, vykdantiems siu telkiniu valstybine apsauga,
valstybine mazuju plaukiojimo priemoniu kontrole, versline zvejyba,
zuvivaisa, atliekantiems mokslinius tyrimus;

2.2.2. naudoti tik bemotores plaukiojimo priemones vietiniams gyventojams,
gyvenantiems ne toliau kaip 3 km nuo vandens telkinio, susisiekimo tikslu
bei zvejams megejams, turintiems teise siuose telkiniuose zvejoti;

2.2.3. plaukioti Ulos upe rekreacijos ir sporto tikslais aplinkos ministro
2000 06 26 isakymu Nr. 257 "Del vandens turizmo marsruto Ulos upe" (Zin.,
2000, Nr.60- 1790) nustatyta tvarka. (2.2 punktas pakeistas 2000.07.26
Isakymu Nr. 313)

Leidimus naudoti mazasias plaukiojimo priemones isduoda Aplinkos
ministerijos regionu aplinkos apsaugos departamentai ir/ar ju vardu
igaliotos rajonu (miestu) aplinkos apsaugos agenturos. (3 punktas pakeistas
2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

Be Aplinkos ministerijos leidimo naudoti motorines ir bemotores mazasias
plaukiojimo priemones galima vandens telkiniuose, itrauktuose i Vandens
telkiniu, kuriuose leidziama naudoti motorines ir bemotores mazasias
plaukiojimo priemones be Aplinkos ministerijos leidimo, sarasa (pridedama).

Pridedamuose sarasuose nenurodytuose valstybinio fondo vandens telkiniuose
mazasias plaukiojimo priemones leidziama naudoti sia tvarka:

5.1. bemotorems ir iki 2 kW variklio galingumo motorinems plaukiojimo
priemonems naudoti leidimu nereikia;

5.2. motorines (nuo 2 iki 110 kW) plaukiojimo priemones be leidimo ju
kontroliuojamoje teritorijoje esanciuose vandens telkiniuose gali naudoti
tik Aplinkos ministerijos ir jai pavaldziu bei reguliavimo sriciai priskirtu
istaigu valstybes tarnautojai (pareigunai), vykdantys valstybines aplinkos
apsaugos bei kontroles funkcijas, Susisiekimo ministerijos Valstybinio
mazuju ir sportiniu laivu registro valstybes tarnautojai, vykdantys
valstybines mazuju laivu kontroles funkcijas ir valstybiniu parku valstybes
tarnautojai, vykdantys vandens telkiniu kontroles funkcijas; (5.2 punktas
pakeistas 2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

5.3. naudoti motorines (nuo 2 iki 110 kW) plaukiojimo priemones rekreacijos
ir sporto tikslais galima turint Aplinkos ministerijos igaliotos
institucijos leidima. Tokius leidimus (isskyrus leidimus plaukioti vandens
motociklais) Aplinkos ministerijos igaliota institucija gali isduoti pagal
rasytini juridinio ar fizinio asmens prasyma tik esant rastiskam vandens
telkinio nuomininko sutikimui bei suderinimui su vietos savivaldos
institucija, o valstybiniu parku (nacionaliniu ir regioniniu) teritorijoje
esanciuose vandens telkiniuose - ir su parko administracija. Aplinkos
ministerijos igaliota institucija neisduoda leidimo, jei motorines
plaukiojimo priemones naudojimas tures neigiamos itakos gamtinei aplinkai
(ters aplinka, darys neigiama itaka zuvims, vandens pauksciams ar kitiems
vandens gyvunams bei augalams, spartins krantu erozija arba tures kitas
neigiamas ekologines pasekmes); (5.3 punktas pakeistas 2000.07.26 Isakymu
Nr. 313)

5.4. naudoti motorines (nuo 2 iki 110 kw) plaukiojimo priemones asmenims,
atliekantiems mokslinius tiriamuosius darbus, neetatiniams aplinkos apsaugos
bei Valstybinio mazuju ir sportiniu laivu registro inspektoriams, zvejams
verslininkams bei asmenims ir organizacijoms, kuriems darbe butina naudotis
plaukiojimo priemonemis, turint Aplinkos ministerijos leidima, galima visa
navigacijos sezona.

5.5. vandens motociklais gali buti leidziama plaukioti ne mazesniuose kaip
100 ha ploto vandens telkiniuose. Leidimus plaukioti vandens motociklais
rekreacijos ir sporto tikslais Aplinkos ministerijos igaliotos institucijos
isduoda tik vietos savivaldos instituciju teikimu. Leidimai plaukioti
vandens motociklais rekreacijos ir sporto tikslais saugomu ir rekreaciniu
teritoriju vandens telkiniuose neisduodami. (5.5 punktas ivestas 2000.07.26
Isakymu Nr. 313)

Privaciuose vandens telkiniuose plaukiojimo mazosiomis plaukiojimo
priemonemis rekreacijos ir sporto tikslais tvarka, nepazeisdamas
aplinkosauginiu reikalavimu, nustato savininkas.

Rekreaciniuose vandens telkiniuose leidimai plaukioti mazosiomis motorinemis
plaukiojimo priemonemis gali buti apriboti pagal Rekreaciniu teritoriju
registravimo, apsaugos, naudojimo ir planavimo tvarka (Zin., 1999,
Nr.58-1904).

Motorines (nuo 2 iki 110 kW) mazasias plaukiojimo priemones rekreacijos ir
vandens sporto tikslais galima naudoti tik nuo liepos 1 d. iki navigacijos
sezono pabaigos ir tik sviesiuoju paros metu (nuo saules patekejimo iki
nusileidimo). Vandens sporto federaciju prasymu, sio sporto saku
treniruotems ir varzyboms leidimai plaukioti motorinemis transporto
priemonemis gali buti isduodami visa navigacijos sezona. (8 punktas
pakeistas 2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

Naudojantis mazosiomis plaukiojimo priemonemis, butina vadovautis saugaus
plaukiojimo instrukcijomis, papludimiu ir ju maudykliu higienos normomis bei
aplinkosauginiais reikalavimais, kuriuos pazeidus butu atsakoma istatymu
nustatyta tvarka, o leidimai pripazistami negaliojanciais juos isdavusios
institucijos sprendimu. (9 punktas pakeistas 2000.07.26 Isakymu Nr. 31)

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

1999 12 20 isakymu Nr.406

VANDENS TELKINIU, KURIUOSE NAUDOTI MAZASIAS PLAUKIOJIMO PRIEMONES
NEREIKALINGAS APLINKOS MINISTERIJOS LEIDIMAS, SARASAS

Rajonas Vandens telkiniopavadinimas

(plotas, ha) Ezero Nr. Vieta ir terminai

Alytaus Nemuno upe .. Navigacijos metu

Anyksciu Nevezos ezeras (156,1) 30 - 50 Navigacijos metu

Birzu Kiluciu tvenkinys (86,0) .. Nuo birzelio 15 d. iki navigacijos sezono
pabaigos ne arciau kaip 100 m nuo Kiluciu kaimo bei Apascios upes itekejimo
ir ezero uztvankos

Ignalinos Ilgis (31,2) 32-109 Navigacijos sezono metu (papildyta 2000.05.03
Isakymu Nr. 210; pataisyta 2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

Ignalinos Parsvetas (87,4) 32-173 Navigacijos sezono metu (papildyta
2000.05.03 Isakymu Nr. 210; pataisyta 2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

Jurbarko Nemunas .. Navigacijos metu

Jurbarko Mituvos upe .. Jurbarko rajone 1 km nuo ziociu

Kauno Neries upe .. Navigacijos metu

Kauno Nemuno upe .. Navigacijos metu, isskyrus ruoza nuo Kauno HE iki
popieriaus fabriko. Kauno mieste motoriniu plaukiojimo priemoniu plukdymas
vandenyje ir iskelimas leistinas kairiajame krante prie keleiviniu laivu
prieplaukos

Kauno ir Kaisiadoriu Kauno marios .. Navigacijos metu nuo Pazaislio
motoriniu valciu prieplaukos iki Biliuno ilankos ir ne arciau kaip 200 m nuo
kranto. Motoriniu plaukiojimo priemoniu plukdymas vandenyje ir iskelimas
leistinas tik Pazaislio prieplaukoje ir prie aiksteles Grabuciskese

Kaisiadoriu Kalviu ezeras (180,8) 49-13 Navigacijos metu

Kedainiu Nevezio upe .. Nuo Kedainiu miesto uztvankos iki Labunavos tilto

Klaipedos Kursiu marios .. Navigacijos metu

Klaipedos Danes upe .. Klaipedos mieste 2 km nuo ziociu

Klaipedos Smilteles upe .. Klaipedos mieste 1 km nuo ziociu

Kretingos Baltijos jura .. Sventosios miesto Sventosios uoste

Lazdiju Nemuno upe .. Navigacijos metu

Lazdiju Seiriju ezeras (503,4) 61-50 Navigacijos metu

Lazdiju Sagavo ezeras (76,1) 61-48 Navigacijos metu

Moletu Bebrusai 42-71 Navigacijos sezono metu (tik Zalamankos ilanka.
Papildyta 2000.05.03 Isakymu Nr. 210)

Moletu Galuonu ezeras (591,5) 43-214 Isskyrus Geluoto ilanka nuo liepos 1 d.
iki navigacijos sezono pabaigos

Prienu Nemuno upe .. Navigacijos metu

Rokiskio Dirdu ezeras (47,8) 20-33 Nuo birzelio 1 d. iki navigacijos sezono
pabaigos

Sakiu Nemuno upe .. Navigacijos metu

Silutes Nemuno upe .. Navigacijos metu

Silutes Atmatos upe .. Navigacijos metu

Silutes Kursiu marios .. Navigacijos metu, isskyrus Nemuno deltos regioninio
parko teritorija

Silutes Sysos upe .. Nuo Silutes uosto iki Atmatos upes

Svencioniu Vajuonio ezere (227,3) 44-26 Navigacijos metu

Taurages Balsku tvenkinys (279,1) .. Nuo liepos 1 d. iki navigacijos sezono
pabaigos rajono teritorijoje

Traku Elektrenu tvenkinys (1389,0) .. Navigacijos metu tarp Elektrenu valciu
prieplaukos ir jachtu klubo iki 1-osios tvenkinio salos 200 m nuo salos
kranto

Utenos Klykiai (49,3) 31-126 Navigacijos sezono metu (papildyta 2000.05.03
Isakymu Nr. 210; pataisyta 2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

Utenos Ilgys (61,9) 31-83 Navigacijos sezono metu (papildyta 2000.05.03
Isakymu Nr. 210; pataisyta 2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

Varenos Ilgio ezeras (338,4) 62-11 Navigacijos metu

Varenos Nemuno upe .. Navigacijos metu

Zarasu Druksiai (3205,4) 33-7 Navigacijos sezono metu (papildyta 2000.05.03
Isakymu Nr. 210; pataisyta 2000.07.26 Isakymu Nr. 313)

Zarasu Laukeso ezeras (98,9) 21-52 Navigacijos metu

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

1999 12 20 isakymu Nr.406

VANDENS TELKINIU, KURIUOSE LEIDZIAMA NAUDOTI MAZASIAS PLAUKIOJIMO PRIEMONES
TIK TURINT APLINKOS MINISTERIJOS LEIDIMA, SARASAS

Rajonas Vandens telkinio pavadinimas

(plotas, ha) Ezero Nr. Priklausomybe

Akmenes Kamanu ez. (6,2) 4-1 Kamanu valstybinis rezervatas

Alytaus Zuvinto ez. (981,4) 55-45 Zuvinto valstybinis rezervatas

Anyksciu Budragaidzio ez. (5,6) 30-37 Anyksciu regioninis parkas

Ignalinos Balcio ez. (51,7) 32-84 Anyksciu regioninis parkas

Ignalinos Gruodiskio ez. (24,8) 32-83 Anyksciu regioninis parkas

Kauno miestas Nemuno upe nuo Kauno HE iki popieriaus fabriko .. ..

Lazdiju Liubelio ez. (2,1) 61-70 Veisieju regioninis parkas

Lazdiju Liunelio ez. (9,3) 61-76 Veisieju regioninis parkas

Lazdiju Skaiscio ez. (4,8) 61-81 ..

Lazdiju Vilko ez. (89,2) 61-156 Botaninis draustinis

Marijampoles Zaltycio ez. (289,3) 54-40 Ornitologinis draustinis

Moletu Eserinio ez. (4,9) 43-110 Asvejos regioninis parkas

Moletu Urkio ez. (60,8) 43-172 Labanoro regioninis parkas

Plunges Burgio ez. (11,9) 2-10 Zemaitijos nacionalinis parkas

Plunges Iesnalio ez. (18,5) 12-3 Zemaitijos nacionalinis parkas

Silutes Kroku Lankos ez. (787,8) 22-2 Nemuno deltos regioninis parkas

Silutes Kniaupo ilanka .. Nemuno deltos regioninis parkas

Svencioniu Bezuvio ez. (2,0) 43-198 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Girutaicio ez. (18,1) 43-156 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Girutiskio ez. (61,4) 43-159 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Girvazerio (Gervezerio) ez. (4,8) 43-155 Labanoro regioninis
parkas

Svencioniu Karaciuko ez. (3,9) 43-197 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Kerocio ez. (32,2) 42-13 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Leikstenu ez. (4,0) 43-311 Asvejos regioninis parkas

Svencioniu Pasilinio ez. (6,2) 43-158 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Petrezerio ez. (10,0) 43-201 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Purvino ez. (17,9) 43-310 Asvejos regioninis parkas

Svencioniu Salaiciu ez. (29,0) 43-100 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Untinelio (Antinelio) ez. (1,7) 43-157 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Verlino ez. (9,8) 43-199 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Be vardo (2,1) 43-200 Labanoro regioninis parkas

Svencioniu Be vardo (2,5) 43-202 Labanoro regioninis parkas

Taurages Ezeraicio ez. (5,6) 36-11 Viesviles valstybinis rezervatas

Taurages Glicio ez. (19,1) 36-12 Viesviles valstybinis rezervatas

Telsiu Birzulio ez. (505,1) 13-35 Varniu regioninis parkas

Telsiu Stervo ez. (137,1) 13-34 Varniu regioninis parkas

Traku Drabuzaicio ez. (26,6) 57-93 Aukstadvario regioninis parkas

Traku Ilgucio ez. (17,0) 57-184 Botaninis draustinis

Traku Juodziuko ez. (7,0) 57-96 Aukstadvario regioninis parkas

Traku Plomenu ez. (18,2) 57-126 Traku istorinis nacionalinis parkas

Varenos Ulos upe .. Dzukijos nacionalinis parkas

Varenos Cepkeliu rezervato ezerai .. Cepkeliu valstybinis rezervatas

Vilkaviskio Varteliu ez. (3,6) 53-23 Vistycio regioninis parkas

Vilniaus Kazimieriskiu ez. (33,0) 51-13 Aplinkos ministerijos mokymo centras

Vilniaus Papio ez. (187,0) 58-16 Ornitologinis draustinis

Zarasu Siurpelio ez. (29,8) 32-11 Grazutes regioninis parkas

Zarasu Siurpio ez. (67,2) 32-13 Grazutes regioninis parkas

Zarasu Svento ez. (425,9) 32-45 Grazutes regioninis parkas