Tema: Re: REQ: Patentu kainos
Autorius: Kantega
Data: 2011-07-31 01:23:18
man rodos kad patys pirmieji verslo liudijimai buvo vadinami patentais.
Paskui kažkas matomai apsižiūrėjo ir atsirado korektiškesnis pavadinimas.
Bet išmušti "patentus" iš "verslininkų" galvų matomai nebepavyks niekam...
Valstybinio Patentų Biuro vienas iš standartinių atsakymų yra "... su verslo liudijimais susijusiais klausimais kreipkitės į ..."
:PP