Tema: Re: Boilerio pajungimo schema
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-08-27 17:19:23
Padavimas is katilo. Auksciausioje vietoje gali buti nuorinimo ventilis,
nors jei sistemoje yra cirkuliacinis siurblys su nuorinimo voztuvu jis
prastumia. Ne karve kainuoja-statyk, be to reikia ventilio.

Griztamas i katila -reikia ventilio. Aplamai ventiliu reikia ant kiekvieno
vamzdzio - pakeisti, remontuoti bus paprasciau.

Padavimas i karsta - ventilis.

Salto padavimas i boileri. Vandentiekio skaitiklis --> (manometras,
filtras, -ai) --> ventilis --> apsauginis voztuvas (cia kad vanduo
nesusprogdintu boilerio jei kartais uzsuksi padavimo ir isejimo ventilius ir
kaitinsi vandeni) --> isleidimo ventilis su atvamzdziu slangai.

Manometras kainuoja apie 15 piginu.

P.S. man dar niekas zmoniskai neisaiskino kam pries boileri reikalingas
atbulinis voztuvas - todel jo nedeti nesiulau, bet apsauginis butinas del
auksciau minetos priezasties. Jei vistik del bala zino kokios stebuklingos
priezasties nesuveiktu apsauginis - vandens perteklius gi gali pasiduoti i
vandentiekio puse.