Tema: Re: lauko durys
Autorius: linas
Data: 2010-04-30 11:30:35
nesuprasi tu vadybininku ir ju potencialiu klientu filtravimo metodu, gal tik pamate, kad vis vien nepirksi ir norejo atsikratyt tavo nepatogiu klausimu? :) beja gal tas vadybininkas pasnibzdejo ir firmeles pavadinima kuri gamina optimalias musu rinkai kainos/kokybes atzvilgiu? Noretusi pasirinkti teisingai is pirmo karto.

MaRiUs Wrote:

> Na man H vadybininkas parodoje apie ju lauko duris saziningai pranese,
> kad realiai per brangios musu rinkai kainos/kokybes atzvilgiu ir
> nerekomendavo dometis... nu nebent $$$ kisene plesho :)

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/