Tema: Re: Adatinis grezinys
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-02-19 13:02:40
Jo zinau ta bica as, musu vaikai kartu mokosi.
Jis man ir leido tulikui ziedus besikeikdamas. Itariu vistiek pas ji reiks
vaziuot pavasariop.
Mano sodo kaimynas pasakojo apie kazkokia tai brigada, kuri neva greze siuos
krastuos adatinius grezinius gana sekmingai. Skelbesi neva net babkiu neims,
jei vandens neras. Tik va kontaktu kazkokiu taip ir nepavyko uztikt.