Tema: Re: Adatinis grezinys
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-02-19 12:10:25
Pas mane ne grezinukas, o paprastas sachtinis sulinys, paciose Abromiskese -
Berzu gatveje. Realiai as jo ir neeksploatuoju kolei kas (kadangi ten nuolat
negyvenu - n+k dar reikia investiciju ir darbo + sulaukti, kol vaikai
uzaugs, kad gyvenimas bute nebeteiktu savu privalumu), tik nuo pavasario iki
rudens reguliariai pameginu ispumpuoti, kad "vanduo neuzsistovetu".
Uzumiskyje soduose isikures vienas pilietis, kuris pats lieja ziedus ir su
sunumi kasa sulinius. Pas ji kartkartemis apsilanko visas apylinkes sbrodas,
ismestas is turetu darbo vietu, tituluojantis save suliniakasiais,
betonuotojais ir visa kuo. Momento nauda yra ta, kad praktiskai jie visi yra
gime/auge Geiboniu, Girnakaliu, Alinkos, Sabaliskiu, Abromiskiu rajone, zino
visus gruntus ir saltiniuotas vietas geriau, nei galima aptikt gaisrininku
turimuose zemelapiuose. Tai uzsukus pas ta ziedadirbi, manau, butu galima
isklausyti naudinga paskaita apie tiketinus gruntus.