Tema: Re: Adatinis grezinys
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-02-18 16:03:51
Nezinau, kaip pas tave, as kai kasiausi Abromiskese, tai 3,60m buvo toks
labai "tvarkingas" molis (vienodai - ar asfalta, ar ta moli lauztuvu
dauzyt...), o po to iskart "nuejo" nuostabus "pliazinis" smelis iki pat
reikiamo gylio. Siaip sios musu apylinkes saltiniuotos - gali "must" vanduo
versmemis vos 1,5-2 metrus pasikasus, o gali ir lomoje 15 ziedu nepakakti...
pats kasimo vieta "nusivirgulinau" su varinemis vielomis savo rankomis, nors
iki tol apie tokia metodika turejau labai skeptiska nuomone.